18 Kasım 2011 Cuma

Avon Alışverişi

Kuzenim avon temsilcisi olduğu için avondan sık sık alışveriş yapıyorum. Yine bir alışveriş yaptım ve sizlere göstermek istedim. Aldıklarım:
Avon Vücut Kremi 400ml
Avon Dörtlü Yılbaşı Özel Farı starlet : bunu panaromadan almıştım yani yılbaşı kataloğunda var.
Avon Secret Fantasy Parfüm : Bu farfümden daha önce kullandım hafif şekerli güzel bir koku.
Avon Elia Saat 
Avon Colar Triend Rujları : Bolca stokladım :D
Avon Perfect Coton Parfüm : Çok modern bir koku seviyorum :D

2 yorum:

  1. 4lü farın bende denim blues tarzı bir ismi olan mavi paleti var ama pek beğenmedim, bu yılbaşı serisi daha iyidir umarım. color trend rujlara ben de bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. yılbaşı serisinin sadece 2 paleti var bu vede kahverengi tonlarında olanı denim blues olanı denemedim ama bu hoşuma gitti.Siyah ve açık renk olan mat digerleri hafif ışıltılı.Bu arada color triend rujlarla ilgili bir post yapmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D