14 Kasım 2011 Pazartesi

Bitenler 1

Ayy ilk bitenler postum çok heyecanlandım :) Aslında bitirdiklerim klasik  şeyler.
Gülşah Aseton: Of bitmek bilmedi iğrenç sakın almayın kızlar , tırnaklarınızda sararmadan tutun kuruluğa kadar her türlü musibet var :D
Avon Wish Of Happy Parfüm:bu avonun parfümü çok hoşuma gitti çiçekli hoş bir koku denemenizi öneririm :)
İlkom El Temizleyici: Her zaman çantamda bu tip el temizleyiciler vardır, malum gün içinde girdiğimiz ortamlar her zaman temiz olmayabiliyo. Bu ürün güzel yani bakterilerin ölüm oranını göremediğim için :D
She Roll-On: She nin cool serisini seviyorum bu da normal bir roll-on du geldi ve geçti.



Rexona Deodorant: Bu deodoranti sevmedim pudralıymış ve kıyafetlerimde leke yaptı :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D