12 Kasım 2011 Cumartesi

Chanel Chance Parfümü.

Bu parfümü gerçekten çok ama çok merak ediyordum sonra carrefor da altuğ parfümeride orjinnal parfümlerin bulunduğu duyumunu aldım ve hemen carrefour'a doğru yola koyuldum.İnternette fiyatı neyse aynısı bu bütün parfümlerde geçerli en fazla 10tl oynuyor.Bu parfümün kokusu o anda beni benden aldı sonra bir bakmışım elimde poşet içinde parfüm carrefour'dan çıkmışım bütün bunlar nasıl oldu hiçbir fikrim yok :D Bu arada yazıların neden kısa diye soranlar var arkadaşlar sizi sıkmamak için kısa ve öz yazmaya çalışıyorum ama istek olursa tüm ayrıntılarıylada yazabilirim eleştirilere açığım :D hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Güzel bir parfümdür,bence tam bu mevsime yakışan kışlık bir koku güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy ben yazıları okumayı çok seviyorum açıkçası:)) Yani asla sıkılmayacak biri var burda.Eh bide görsellerşe desteklenince tadından yenmez!:)

    YanıtlaSil
  3. tamam artık yazılarımı fotoğraflarıyla yayınlayacağım :)
    Ve de ikinize de yazılarımı okuduğunuz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum :D

    YanıtlaSil

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D