2 Aralık 2011 Cuma

Kan Gölü

Bu kitabı çok sevdim zaten cinayet, vahşet içerikli kitaplar öncelikli tercihimdir ve tess gerritsen'ın romanlarına bayılırım bundan önce de günahkar adlı serinin 3. kitabını okumuştum. Kitabın konusu bilinemeyen bir hastalık çocukları katile dönüştüren ve de araştırmacı ruhlu doktorumuz var tabi sadık polisimizi de unutmayalım :D Belki okursunuz sonunu söylemiyim.

2 yorum:

  1. Bu kitabı 15 yaşındayken filan okumuştum halada unutamam çok severek okudğum bi kitaptı kendisi :) Kemik Bahçesi var aynı yazarın kitabı o daha güzel :D tavsiye ederm

    YanıtlaSil
  2. ben tess gerrıtsen'ın romanlarını çok seviyorum cerrah çırak falan böyle vahşet içerikli romanlar her zaman tercihimdir sana onlarıda tavsiye ederim bu arada tavsiyen için saol değerlendiricem :D

    YanıtlaSil

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D