2 Haziran 2012 Cumartesi

the balm renkli nemlendirici

bugün evdeyken bol bol post hazırlıyayım dedim.Sırada the balmın renkli nemlendiricisi var.Zaten çoğunuzun bildiği, kullandığı bir ürün.Ama bir de benden dinleyin.Yazın hemen hemen hepimiz fondöten kullanmayı bıraktık ve renkli nemlendiricilere geçtik.Ben geçen gün gratiste indirimi görünce aldım.Güzel bir yapısı var ve nemlendirmesi güzel, yazın büyük ihtimalle hep bu ürünü kullanacağım.Bu arada fakettim de postlarım hep kısa oluyor ama ne bileyim uzun yazamıyorum işte sizi sıkıyormuşum gibi geliyor ama umarım yazılarımın kısa olması sizi rahatsız etmez kendinize iyi bakın...

6 yorum:

  1. Sen uzun yazamiyorsun bende kisa kesemiyorum haha :D
    Bu ürünü bilmiyorum ama dogru yaz geleli daha hafif fondötenlere yönelmis durumdayim bende, kisin ama digerli daha güzel duruyordu ; )

    YanıtlaSil
  2. evet canım kışın tercihimiz biraz daha ağır yapılı ürünler ama yüzümüzü de biraz dinlendirmek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  3. bu arada blogumla ilgşlendiğin için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Denemek istediğim bir ürün yaz günleri için kesinlikle ideal .ama asıl öğrenmek istediğim bursada gratis mağzasının nerede olduğu hiç duymadım. the balm ın çok merak ettiğim ürünleri var. cevabını sabırsızlıkla bekliyorum:)umarım bursada gratis vardır ve benin haberim yoktur:) başka şehirden aldım dersen çok üzülürüm ama:)

    YanıtlaSil
  5. birde yorum bölümündeki kelime doğrulamayı kaldırabilirsen yorum yazmak çok daha keyifli olur:)nacizane fikrim..

    YanıtlaSil
  6. keşke bursada olsa da bende sana böyle kötü bir haber vermiş olmasaydım :( malesef bursada ne gratıs ne de rossman var :( bana ablam getirmişti saolsun yani bencede olmaması büyük bir sorun ama elden birşey gelmez ha bu arada tabiki nacizane fikrini göz önünde bulundurucam benimde sevmediğim birşey bu sadece gözümden kaçmış hemen düzelteceğim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D