14 Ağustos 2012 Salı

sonbaharın rengi: kahverengi

brown love

Sözümü tuttum diğer postu yayınlıyorum.Her yıl olduğu gibi bu yıl da sonbaharın rengi kahverengi.Bunun yanısıra yeşiller lacivertler de var diğer postlarımda o renklerden de kombinler yayınlayacağım.Bu kombini kendim tasarladım umarım hoşunuza gitmiştir.Bir sonraki postta görüşmek üzere kendinize iyi bakın...

Scoop neck top
$63 - witchery.com.au


Miss Selfridge orange jeans
missselfridge.com


Koolaburra fringe wedge booties
shopthetrendboutique.com


Fat Face crossbody satchel
$105 - fatface.com


Vintage style earrings
$7.85 - joythestore.com




2 yorum:

  1. ben ki kahverengi sevmem sonbaharla birlikte yeniden sevme çabalarım başlıyor, oradan buradan kombinlerime dahil oluyor :) hırkayı çok beğendim, soğuk günlerde içine sığınmak için süper ;)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  2. ben de hırkaları çok severim ve hemen sana geliyorum :D

    YanıtlaSil

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D