21 Ağustos 2012 Salı

Harlan Coben- KAPAN

Herkese merhaba, Harlan Coben'in kapan kitabını bitirdim bunun hakkında biraz konuşacağım ama ondan önce blog hakkında bir sıkıntım var yaptığım şeyler( okuduğum kitaplar, kozmetik ürünleri, kombinler vs.) sanki hiç kimse ilgilenmiyormuş gibi geliyor ve açıkçası bu beni üzüyor.Ama herşeye rağmen buradayım yazılarıma devam edeceğim.Kitaba gelirsek, yazarın çıkarmış olduğu son kitap ve 505 sayfa.Kitap hikayeyi şöyle tanıtmış:
O kırmızı kapıyı açmanın hayatımı değiştireceğini biliyordum.On yedi yaşında, ailesinin gurur kaynağı olan genç bir kız ortadan kaybolmuştur ve üzerinden aylar geçmesine rağmen bulunamamıştır. Kızın başına gelenlerin sırrı ilk günkü tazeliğini korumaktadır. Yaptığı televizyon programlarıyla tacizcileri deşifre edip canlı yayında alenen teşhir eden bir muhabir, bu talihsiz kayıp olayının üzerine gitmek ister ve kızın başına gelenlerden, sorunlu gençlere arkadaşlık eden bir toplum görevlisinin sorumlu olduğunu düşünür.Ancak bu adamın hikâyesi kısa bir süre içerisinde hayal edilemeyecek kadar karmaşık bir hâl alır ve olaylar içinden çıkılamayacak boyutlara ulaşır.
Kitap hakkındaki yorumlar;
*"Hiç kimse böylesine çarpıcı bir hikayeyi Coben'den daha iyi kaleme alamaz."-Associated Press
*"Sürükleyici, okuyucuyu adeta peşinden koşturan ve hızına yetişmesi zor bir kurgu, bu kurguyu doyurucu biçimde süsleyen, tat katan diyaloglar. İşte karşınızda bir Coben klasiği daha: Kapan."-New York Daily News-"
*Daha ilk sayfasından sonunu tahmin edebildiğiniz o sıkıcı ve sıradan kitapları unutun. Kapan, sınırlarınızı zorlayacak."-Kirkus Reviews-"
Gelelim benim yorumlarıma: öncelikle bazı dava kısımları çok sıkıcı geldi (her ne kadar hukuk okumak istesem de :D) Sonu şaşırtıcı hiç beklemediğiniz şeyler oluyor.Konusu klasik değil farklı bir konusu var.Harlan Coben ünlü bir yazardır, herkes tarafından beğenilir fakat ben övüldüğü kadar beğenmedim.Kitap beklentilerimi karşılayamadı.Çünkü yazarın konuyu ele alışını beğenmedim.Harlan Coben'in Orman kitabını da aldım ama içimden okumak gelmiyor fakat okumalıyım.Harlan Coben'in klasik tarzı olduğu söyleniyor, eğer bu yazarı beğeniyorsanız okuyun.Ama hiç okumadıysanız tavsiye ede rmiyim? bu kitap nötr benim için ne beğendim ne de beğenmedim açıkçası ama daha güzel bir sürü kitaplar var.Neyse çok uzattım herkese iyi akşamlar, kendinize iyi bakın blogumu takip etmeyi ihmal etmeyin... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D