23 Ağustos 2012 Perşembe

Kırtasiye Alışverişi


Bugün yemekten sonra ablamla yürüyüşe çıktık ve ben de kırtasiye den bir şeyler aldım.

 Bu toplu görünüşü.Ben bursa da oturuyorum kırtasiyenin detaylı adresini isteyenler olursa yorum yapsınlar.Silgiler Faber Castel'in tanesi 50 kuruş.Renkli kalemleri aslında denemek için aldım daha önce bu markayı hiç denememiştim marka Skater. Eğer beğenirsem başka renklerini de alırım, daha denemedim.Tanesi 75 kuruş.
 Klasik Faber Castel'in sarı fosforlu kalemleri, önemli yerleri belirlerken çok yardımcı oluyorlar.Tanesini 1.50 TL ye aldım ama başka kırtasiyelerde 2.50TL ye görmüşlüğüm var.
Not defteri tarzı Gıpta markasının çizgili küçük defteri 100 yapraklı ve 2.50TL bana biraz kazık gibi geldi ama aldım artık çok geç :D
Bursa'da bulunanlar varsa güzel kırtasiye adresleri verebilirler mi?

5 yorum:

  1. Çok güzel seçimler yapmışsın. Renkli kalemlerden bende almıştım pembesini. Güzeldi benim hoşuma gitti! Ya senin?

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel. Eğerbu kadar çok kırtasiye ürünlerini seviyorsan seni Kırtasiyeleşelim mi? etkinliğime beklerim.

    YanıtlaSil
  3. @kitapların dünyası evet ben de denedim ve beğendim
    @selim katılmak isterim

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok tatlı sarı fosforluların rengi tam bu sene moda renklerine uymuş :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D