9 Ağustos 2012 Perşembe

Okudum bitti: DEĞİŞİM- Yasmıne GALENORN


Fotoğrafların kalitesi için üzgünüm ama şimdilik idare etmek zorundayım.Geçen gün Cadı adlı bir kitabi okumuştum yazısı blogumda var bu kitabın seri olduğun bahsetmiştim bulursam alırım demiştim, buldum aldım bide okum :) Fantastik kitapları sanırım daha hızlı okuyorum.Kitaba gelirsek:
Üç kardeş var bunların biri cadı, biri kedi kadın, diğeri de vampirdir.Birinci kitabında olaylar cadının ağzından anlatılıyordu, burada ise kedi kadının ağzından.Aksiyonlu, maceralı, sonunu merak ettiren bir kitap, önceki kitabı da öyleydi sanırım serinin geneli böyle bu yüzden okumaya devam edeceğim sanırım.Bakalım kitabın arkasında neler denmiş:
Buradan daha rahat okursunuz (benim çekimimden daha iyi olduğu kesin) Bir sonrakşi yazıda görüşmek üzere dostlarım kendinize çoook iyi bakın.Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Ay o ne aile oo? Kardeşler böyleyse, annenin hayatı için film çevirmeliler kesin :)

    YanıtlaSil
  2. annesi hakkında pek bişey söylemiyo :D

    YanıtlaSil

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D