4 Ağustos 2012 Cumartesi

Çanta dediğin böyle olur

satchels!!!
Bu çantalara tek kelimeyle bayıldım, en kısa zamanda bir tane de ben almak istiyorum fakat fiyatları biraz yüksek.Ama olsun değer.Aşağıda gördüğünüz sitelerden edinebilirsiniz tabi eğer almak istiyorsanız.Çok tatlı ve şık duruyorlar.Bugünlük bu kadar artık biraz film paylaşmak istiyorum çok fazla film izliyorum ve sizlerle de paylaşmak istiyorum ve bitirdiğim bir kaç kitap en kısa zamanda hepsini anlatırım sevgili üyelerim herkese iyi akşamlar...

Leather satchel
$120 - welikefashion.com



Blue bag
$120 - welikefashion.com


Leather satchel
asos.com



Leather satchel
$120 - johnlewis.com


Leather satchel
$120 - welikefashion.com


Satchel bag
chicwish.com


2 yorum:

  1. koyu pembe ve yanındaki cam göbeği çok güzelmiş,paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim canım beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı çok ama çok seviyorum :D